torsdag 5. mai 2011

3-åringen

I påsken fylte jenten vår 3 år. Det var stor stas! Hun husker så godt den jenten der..
Dagen før fortalte jeg at hun hadde bursdag i morgen, og da skulle hun få pakke og kake.
-Tidlig neste morgen blir jeg vekket av en liten jente som dunker i meg og sier forsiktig " Mamma, eg har bursdag... Celine har bursdag no, Mamma! " .. (Så skjønn !!)
 Hun løper ut av rommet og slår opp døren til kjøkkenet, og utbryter : " Henne è kaken min?? " " Årh, eg ser ikkje kaken min! " Hehehe... da måtte jeg forklare at hun skulle få kake, men jeg måtte bake den først.

Så, her må man holde det man lover. Og huske på å ikke love for masse, hehe :)



Venter på besøket...


Og så må vi blåse ut lysene på den etterlengtede kaken.. hehe :)


                                                                      Muffins hører til..


Vi blogges!

2 kommentarer: