torsdag 6. september 2012

"Ny Stue"


Jeg fikk plutselig litt energi nå på slutten av svangerskapet..så da ble det litt forandring i stuen vår :)
Har lenge sett på de forskjellige "drivved-look" / "gammelplank" tapetene som finnes. De finnes jo i alle mulige prisklasser! Har siklet etter piet hein eek sine, men en dag var jeg innom Malia, og der hadde de en veldig fin en syns jeg. OG siden de hadde bare to ruller igjen ( akkurat det jeg trengte) , så fikk jeg de til 40% !! :o :)  Jippi! så da ble det under 600 kr for to ruller!!

Veggen med vegg-til-vegg skjenk fikk tapet, og de andre veggene i denne delen av stuen fikk en mørk gråbrun farge. Fargen heter "steinbit" og er nydelig og varm.

Her kommer et bilderas, enjoy ;)

 Ps. legg merke til vuggen i speilbildet i tven.. klargjort til en liten prins ;) :)

 Nisjene har fått samme fargen bare 2-3 hakk mørkere. Syns det ble knallfint i forhold til helt svart. OG det beste var at det holdt med en liten prøveboks til 49 kr ;)
 
Over sofaen har vi tapetsert en hobbyplate, og saget ut noen hakk slik at det ser ut som ekte planker ;)
På platen skal babaybildene av ungene henge.. i svarte rammer :)
 

 Med min elskede lampe fra kremmerhuset i forgrunnen ;)

 
Ja da håper jeg neste innlegg blir et babyinnlegg ;)
Kun 13 dg til termin nå. Fikk gutten 22 dg før og jenten 7 dg før..Så dette er spennende :)
 
Ha en flott kveld

7 kommentarer:

  1. Flotte bilder, kjempetøft! Lykke til med innspurten:).

    SvarSlett
  2. Kjempefint!! Lunt og vakkert!
    Vi har akkurat samme tapet, men på soverommet da. ;-)

    SvarSlett
  3. Så fint det ble :)
    Eg har kjøpt akkurat samme tapet til det nye huset vårt ;)
    Lykke til de siste dagene!!

    LydiaDN

    SvarSlett
  4. Knallkult! Har kikket på akkurat den tapeten, men har ikke funnet den på noen nettbutikk enda...(?) Har ikke så mye ork til å løpe ned interiørbutikker :P ;) Flink du er!!

    SvarSlett
  5. Hі therе, after rеading this гemarkable paгagгaph i аm also glad to ѕhare
    my knowledge heге with fгiends.


    Also ѵiѕit my webpаge; chat forums

    SvarSlett
  6. Gooԁ web site you hаve got herе..
    It's hard to find quality writing like yours these days. I truly appreciate people like you! Take care!!

    Here is my web page; premature Ejaculation problems

    SvarSlett