torsdag 16. september 2010

Så ble det svart...



De kule nisjene mine vedsiden av peisen ( som enda ikke er helt ferdig), har liksom ikke kommet helt " til sin rett". De har på en måte ikke fått den oppmerksomheten de fortjener. Så jeg prøvde å male den lille hvit først, men de gikk ikke ann å se forskjell p.g.a lyset. Veggene mine er jo lysgrå, og inni nisjen er det jo litt mørkere, så da ble liksom hvitfargen i nisjen grå også.. hvis dere skjønner..hehe :)

Uansett, så tok jeg her en dag og malte nisjen svart! Bare sånn for å være sikker på at det ble en kontrast! hehe... Fra spøk til alvor, det ble supert syns jeg :) Og jeg vurderer å male nisjen under svart også.







Da gjenstår det bare å ønske dere en riktig fin kveld :)
Og så må jeg bare si at entrèen min har fått seg et ansiktsløft, gleder meg til å vise dere.. følg me :)

2 kommentarer:

  1. Å det ble kult!!! Sikkert stilig med noe knalle farger inni der... Gleder meg til å se gangen din:-)

    SvarSlett
  2. heidu. så fint, masse fine bilder her. jeg lurer på en ting... den vasen du har inni nisjen, er den ny, eller gammel? jeg kjøpte nemlig en slik en nå på loppemarkedet, men den er litt mer matt enn det ser ut som din er.

    SvarSlett