onsdag 7. desember 2011

Et lite "gjør det selv"

Tenkte bare å vise dere min nye skjenk/vitrineskap.



Jeg kjøpte en dobbel hvit billy-hylle med vitrinedører på finn.no. Så kjøpte jeg en lik, bare en enkel og uten dør på Ikea. Hobbyplater oppå og på sidene, + noen fine kurver inni de åpne hyllene. Tatta! :)
Ideen fikk jeg fra en annen blogger som har gjort noe lignende..husker dessverre ikke hvilken blogg det var.



Planen var egentlig å beise den til "drivved-look"..men,ble litt usikker når den sto ferdig.
Er nemlig blitt litt glad i lyst treverk...hmm ;) skal-skal ikke...???

Neste innlegg lover jeg skal bli et jule-innlegg! ;)

2 kommentarer:

  1. Så kult skapet ble, gøy å surfe blogger på leit etter ideer:)
    Og flott blogg du har, er det greit at jeg linker til bloggen din? :)

    SvarSlett
  2. Stilig! Fantasien har ingen grenser! :) Syns den er fin som den er jeg :)

    Ha en fin helg!
    Klem Lene

    SvarSlett