tirsdag 22. november 2011

Litt kjøkken

Ville vise dere litt fra mitt friske kjøkken, før jule-innleggene (forhåpenligvis) kommer :)
 Disse friske fargene på kjøkkenet har gjort høsten lysere!



































Grytekluter kjøpt fra budeiesøm.
Wall-stickers kjøpt hos "detgodeord.no"
Lampe kjøpt hos living.
...Sitronmelisse kjøpt hos Rema 1000 :p
Jeg har fått "nytt" kjøkkenbord.. 500 kr på finn. Det er et "Norden" bord fra IKEA. Nydelig å få et større bord :) Her bakes det, tegnes det og ikke minst spises det. Her stortrives jeg, og kan gjerne ta ettermiddagskaffen med kjøkkenbordet.
Lampen ble jo litt malplassert da, så her må det handles inn en litt større lampe.. åneeei ;p :)
Nye "spiger" stoler fra Living..




Tviholder på tomatplantene mine..
Kommer stadig nye tomater, og de er knallgode.. Men planten skranter, så den synger nok på siste verset for å si det sånn :)


En god natt ønskes dere som fortsatt er oppe der ute i blogglandia :)

3 kommentarer:

  1. For en hærlig lampe!! Gult er en av mine favorittfarger for tiden her og. Har planene klare for adventsstaken for å si det sånn. Hehe.

    God natt :)

    SvarSlett
  2. sååå fint!! inspirert

    SvarSlett
  3. ååå digga den lampa. Det er slike farger som gjør meg glad nå i mørketiden!! :o)

    SvarSlett